PYTANIA I ODPOWIEDZI
Skąd mam wiedzieć, jaki sprzęt jest mi potrzebny?
O wyborze maszyny decyduje bardzo wiele czynników. Jeśli masz wątpliwości, zadzwoń lub napisz do nas. Lata doświadczeń pozwalają nam dobrać sprzęt, który odpowiada potrzebom klienta i w dodatku mieści się w jego budżecie. Nie ma jednej drogi do wyboru odpowiedniego serwera, bo każdy przypadek jest inny. Choć urządzenia oferowane w naszym sklepie są konfigurowane zgodnie z indywidualnym zamówieniem klienta, może się zdarzyć że nie spełnią jego oczekiwań. Skontaktuj się z nami przed zakupem, żeby omówić kwestię zwrotu lub wymiany. Pamiętaj też, że sprzęt możesz obejrzeć i przetestować u nas przed zakupem.
Jak szybko dostanę zamówiony sprzęt?
Standardowo wysyłamy zamówienia najpóźniej następnego dnia po ich złożeniu, z doręczeniem na następny dzień roboczy. Mamy jednak możliwość wysyłki tego samego dnia oraz dostawy ekspresowej - tego samego dnia towar jest doręczany do klienta na terenie kraju. W celu sprawdzenia możliwości wysyłki w trybie przyspieszonym prosimy o kontakt telefoniczny przed złożeniem zamówienia.
Czy mogę zapłacić kartą przy odbiorze?
Tak, akceptujemy karty płatnicze w punkcie na Stępińskiej 22/30. Nie pobieramy żadnych dodatkowych opłat od transakcji!
Czy mogę wynająć sprzęt, jeśli nie chcę go kupować?
Oczywiście. Wybierz produkty, a my przygotujemy ofertę dzierżawy na prostych zasadach.
Co obejmuje gwarancja?
Nasza gwarancja obejmuje wszystkie podzespoły, z wyjątkiem elementów eksploatacyjnych (jak np. baterie). Support realizowany jest w trybie Next Business Day. Co ważne, nasze maszyny nie są plombowane. Możesz po zakupie dokonywać swobodnie ich rozbudowy, oczywiście w sposób przewidziany przez producenta.