Regulamin
U nas panują jasne zasady!
Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego na stronie internetowej www.frogtech.pl i jej podstronach. Właścicielem i administratorem sklepu jest firma Frogtech.
Dane kontaktowe:
Frogtech Konstanty Wesołowski
Stępińska 22/30 lok. 013A
00-739 Warszawa
NIP: PL5242440745
REGON: 140471544
Dział handlowy: handlowy@frogtech.pl
Tel. +48 516 025 649
Wszelkie pytania i wątpliwości dotyczące prezentowanych produktów i usług a także działania strony www.frogtech.pl i dostępnego w jej ramach sklepu należy kierować na powyższe dane kontaktowe.
- Klientami sklepu (zamawiającymi produkty i usługi) mogą być konsumenci, a także osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, osoby prawne i jednostki organizacyjne nie będące osobą prawną.
- Korzystanie ze sklepu internetowego jest możliwe od warunkiem korzystania z przeglądarek: IE 11/Edge, Google Chrome 30+, Mozilla Firefox 25+, Safari 8, każda z obsługą Javascript. Użycie starszych przeglądarek może uniemożliwiać poprawną pracę sklepu.
- Klient może w dowolnej chwili dokonać rejestracji (założyć konto) w sklepie, podając swoje dane oraz ustalając hasło dostępu. Po założeniu konta klient ma prawo wglądu w swoje dane, edytowania ich, podglądu dotychczasowych zamówień a także korzystania z formy płatności za pobraniem. Sprzedający ma prawo dokonać weryfikacji danych klienta przez wysłaniem towaru za pobraniem, a w przypadku uzasadnionych wątpliwości odmówić wysyłki tego typu.
- Zamieszczone na stronie zdjęcia i opisy towarów wraz z oznaczeniem ich ceny, nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, a są jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
- Zamieszczone na stronie zdjęcia prezentują przykładowe egzemplarze towarów i mają na celu ukazanie ich przybliżonego stanu wizualnego oraz cech ogólnych. Prezentowany towar może różnić się wyposażeniem od egzemplarzy ukazanych na zdjęciach. Zamówienie dotyczy zawsze egzemplarza o wyposażeniu i cechach opisanych w dziale „Specyfikacja”. Wszystkie produkty prezentowane w sklepie są produktami używanymi/poleasingowymi i objęte są gwarancją sprzedawcy, chyba że opis konkretnego towaru jednoznacznie wskazuje, że jest inaczej.
- Umowę kupna-sprzedaży uznaje się za zawartą z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji. Potwierdzenie to jest przesyłane na adres poczty elektronicznej email podany przez klienta podczas składania zamówienia. Sprzedawca zastrzega, iż w terminie 14 dni od dnia przyjęcia zamówienia do realizacji może odstąpić od zawartej umowy, informując o tym klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej email i zwracając mu wszystkie otrzymane od niego wpłaty.
- Klient może złożyć zamówienie poprzez:
- wybór prezentowanych produktów wraz z proponowanymi cenami i umieszczenie ich w koszyku,
- kliknięcie przycisku „PRZEJDŹ DO KASY”, a następnie wypełnienie formularza zamówienia, t.j. wybór formy dostawy, formy płatności i podanie danych niezbędnych do poprawnego zrealizowania zamówienia,
- kliknięcie przycisku „KUPUJĘ I PŁACĘ” po którym następuje:
- przejście na stronę z potwierdzeniem zamówienia w przypadku wyboru płatności przelewem lub za pobraniem (możliwość wysyłki za pobraniem dotyczy tylko klientów zarejestrowanych i zalogowanych w momencie składania zamówienia) lub
- przejście na stronę płatności online w wybranej przez klienta formie,
- dokonanie płatności.
- Klient może zawnioskować przy składaniu zamówienia o dokument PRO-FORMA celem dokonania przedpłaty na konto. Dokument zostanie wysłany na adres poczty elektronicznej email podany przy składaniu zamówienia.
- Na wniosek klienta istnieje możliwość zmiany formy płatności na płatność odroczoną. Dotyczy to wyłącznie stałych partnerów handlowych oraz jednostek budżetowych i instytucji państwowych.
- Potwierdzone zamówienie realizowane jest w ciągu maksymalnie dwóch dni roboczych, przy czym poprzez moment realizacji rozumie się moment wysyłki produktów lub przygotowania ich do odbioru osobistego przez klienta. Ustalenie krótszego terminu realizacji zamówienia jest możliwe, w tym celu należy się skontaktować z działem handlowym Frogtech.
- Wraz z realizacją zamówienia wystawiana jest i wysyłana do klienta faktura VAT dokumentująca zakup, z wyszczególnieniem wszystkich zamówionych towarów i usług.
- W przypadku braku wpłynięcia oczekiwanej płatności na konto w ciągu 7 dni od złożenia zamówienia, zostaje ono anulowane przez sprzedawcę a umowa nie zostaje zawarta.
- W przypadku zwrotu przesyłki za pobraniem spowodowane nieodebraniem jej przez klienta, zamówienie zostaje anulowane przez sprzedającego a umowa nie zostaje zawarta.
- Wysyłki na terenie Polski realizowane są za pośrednictwem firmy kurierskiej, która doręcza przesyłki w terminie na następny dzień roboczy po nadaniu. W przypadku opóźnienia doręczenia z przyczyn leżących po stronie firmy kurierskiej sprzedawca (Frogtech) nie ponosi za nie odpowiedzialności.
- Możliwe jest zorganizowanie wysyłki niestandardowej:
- Przesyłka konduktorska z doręczeniem tego samego dnia,
- Dowóz dedykowanym kurierem na terenie Warszawy,
- Doręczenie w sobotę,
- Wysyłka za granicę.
- W celu zorganizowania jednej z wyżej wymienionych form należy przed złożeniem zamówienia ustalić taką możliwość i cenę usługi z działem handlowym Frogtech.
- Wszelkie regulacje dotyczące administrowaniem danymi osobowymi, prywatnością i polityką cookies określone są w odrębnym dokumencie Polityka Prywatności, dostępnym na stronie www.frogtech.pl/polityka-prywatnosci
- W przypadku świadczenia usługi dzierżawy sprzętu obowiązują warunki określone w umowie dzierżawy, sporządzanej w drodze indywidualnych ustaleń.
- Każdy produkt objęty jest gwarancją sprzedawcy. Czas trwania gwarancji określony jest na stronie z opisem towaru. Standardowy czas trwania to 1 rok, a termin realizacji naprawy/wymiany to Next Business Day – następny dzień roboczy. Gwarancja obejmuje naprawę lub wymianę sprzętu (lub jego elementów) w okresie jej trwania na sprawny. Szczegółowe warunki mogą różnić się od standardowych w wyniku ustaleń z kupującym i wówczas określone są w karcie gwarancyjnej.
- Reklamacje w ramach gwarancji przyjmowane są za pośrednictwem poczty email lub telefonicznie. Towary odesłane bez uprzedniego zgłoszenia nie zostaną przyjęte w ramach procedury reklamacyjnej. Priorytetem w rozpatrywaniu zgłoszenia reklamacyjnego jest zawsze możliwie najkrótszy termin przywrócenia pełnej sprawności urządzenia u klienta, dlatego procedura może się za każdym razem różnić.
- Frogtech umożliwia zwrot lub wymianę sprzętu na inny w terminie 14 dni od zakupu, pod warunkiem wcześniejszego kontaktu i uzyskania zgody na taką operację, wraz z umówieniem jej warunków. Frogtech ma prawo odmówić zwrotu, o ile nie narusza to Ustawy o Prawach Konsumentów (Dz.U. 2014 poz. 827).
- Cennik kosztów dostawy jest widoczny podczas każdorazowego składania zamówienia i zależy od ilości produktów, cen rynkowych przesyłek oraz wartości zamówienia.
- Formy płatności elektronicznych są wyszczególnione każdorazowo podczas składania zamówienia, a realizacja płatności wymaga każdorazowo akceptacji przez klienta regulaminu świadczenia usług na stronie pośrednika (operatora) płatności.
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą Klientem – przedsiębiorcą zostaje poddane sądom właściwym ze względu na siedzibę sprzedawcy
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
- Sprzedawca może zmienić obowiązujący Regulamin poprzez ogłoszenie jego treści na stronie www.frogtech.pl. Zmieniony Regulamin obowiązywać będzie w stosunku do umów zawartych po ogłoszeniu zmiany.
ZADZWOŃ DO NAS